Οι παρόντες Γενικοί Όροι Πώλησης εφαρμόζονται στα πωλούμενα αγαθά και υπηρεσίες από την εταιρία με την επωνυμία TONERLAND Ο.Ε.

 

Η αποδοχή των Γενικών Όρων συνεπάγεται την εφαρμογή στο σύνολό τους.

 

Ισχύουν για κάθε καταχωρημένη παραγγελία στην ιστοσελίδα www.tonerland.gr και αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα μεταξύ της εταιρίας TONERLAND Ο.Ε. και του Πελάτη. Κάθε χρήστης που εισέρχεται και συναλλάσσεται ή κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους κατωτέρω όρους που εδώ διατυπώνονται, χωρίς καμία επιφύλαξη. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους, τότε οφείλει με ευθύνη του να απόσχει από την επίσκεψη, τη χρήση του ιστότοπου καθώς επίσης και από κάθε συναλλαγή ή χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος.

 

1. Εγγραφή ή Σύνδεση/Προσωπικά Στοιχεία Πελάτη

Για λόγους ασφαλείας των συναλλαγών, ο Χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος (εφεξής «Χρήστης» ή «Πελάτης») πριν ξεκινήσει τη διαδικασία υποβολής της πρώτης παραγγελίας του πρέπει να εγγραφεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα και να δημιουργήσει λογαριασμό πελάτη. Για την εγγραφή ή σύνδεση του Χρήστη στο ηλεκτρονικό κατάστημα θα χρειαστεί να συμπληρώσει τη φόρμα εγγραφής, περιλαμβάνοντας τις ακόλουθες πληροφορίες: ηλεκτρονική διεύθυνση, επώνυμο, όνομα, φύλο, ημερομηνία γέννησης, ολοκληρωμένη διεύθυνση παράδοσης, αριθμός τηλεφώνου. Ο Πελάτης δεσμεύεται να παρέχει πλήρεις και ακριβείς πληροφορίες.

 

Οι πληροφορίες αυτές παραμένουν απολύτως εμπιστευτικές. Κάθε πλαστοπροσωπία ή δήλωση ψευδούς ταυτότητας μπορεί να οδηγήσει στο κλείσιμο του λογαριασμού και σε ποινική δίωξη. Πολλαπλές καταχωρήσεις, χρήση του λογαριασμού από άλλα πρόσωπα ή άλλες δόλιες ενέργειες, μπορούν να οδηγήσουν στην απενεργοποίηση του λογαριασμού. Ο Πελάτης αναγνωρίζει ότι είναι σε θέση να δεσμεύσει και να προβεί στην αγορά προϊόντων που προσφέρονται στην ιστοσελίδα www.tonerland.gr.

 

Η Εταιρία αρνείται οποιαδήποτε πώληση σε ανηλίκους κάτω των 16 ετών, χωρίς προηγουμένως την απαραίτητη γονική συναίνεση, η οποία σε αυτή την περίπτωση θα ζητείται συνεχώς.

 

Η Εταιρία, ακολουθώντας απαρέγκλιτα τις αρχές της προστασίας των προσωπικών δεδομένων που προβλέπονται από τη νομοθεσία και τις διεθνείς συμβάσεις, δεν πρόκειται να προβεί σε καμία απολύτως αθέμιτη και χωρίς την προηγούμενη έγκρισή σας χρήση.

 

Η Εταιρία με κανέναν τρόπο δεν αποκαλύπτει, δημοσιοποιεί, πωλεί ή ανταλλάσσει τα προσωπικά στοιχεία και τις πληροφορίες που μας εμπιστεύεστε. Κατ’ εξαίρεση μόνο μπορεί να δημοσιοποιηθούν τα προσωπικά σας στοιχεία από την εταιρεία, τηρουμένης πάντα της προβλεπόμενης από το νόμο διαδικασίας, όταν τούτο επιβάλλεται από Δημόσια Αρχή, Δικαστήριο κ.λπ.

 

Η Εταιρία επιφυλάσσεται του δικαιώματός της να ενημερώνει τους προμηθευτές της με στατιστικές καταστάσεις πωλήσεων, οι οποίες όμως σε καμία περίπτωση δεν θα περιέχουν προσωπικά στοιχεία που μπορεί να οδηγήσουν σε αναγνώριση ατόμων.

 

Η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία αυτά για την αποστολή ενημερώσεων για νέα προϊόντα ή προσφορές, σε πελάτες ή εγγεγραμμένους χρήστες της στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Αν οποιαδήποτε χρονική στιγμή ο χρήστης επιθυμεί να ακυρώσει την εγγραφή του στη λίστα διευθύνσεων/email, μπορεί να το κάνει αποστέλλοντας email στη διεύθυνση www.tonerland.gr προκειμένου να ζητήσει τη διαγραφή ή αλλαγή των τηρούμενων προσωπικών του στοιχείων.

 

2. Πώληση – Τιμές Προϊόντων

Η πώληση απευθύνεται στους καταναλωτές που διαθέτουν διεύθυνση αποστολής στην Ελλάδα ή την Κύπρο. Στις τιμές που αναγράφονται δίπλα από κάθε προϊόν περιλαμβάνεται ο αντίστοιχος επιβαλλόμενος κατά περίπτωση ΦΠΑ (σήμερα 24%). Οι τιμές αυτές αφορούν προϊόντα τα οποία είναι διαθέσιμα μέχρις εξάντλησης των αποθεμάτων μας, ενώ επιφυλάσσεται του δικαιώματός της να αναπροσαρμόζει τις τιμές των προϊόντων χωρίς προειδοποίηση. Η Εταιρία δεσμεύεται να ειδοποιεί τον Πελάτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι έχει καταχωρήσει παραγγελία με προϊόν μη διαθέσιμο.

 

3. Επιβεβαίωση παραλαβής ηλεκτρονικής παραγγελίας – Κατάρτιση πώλησης

Η παραγγελία δεν είναι δεσμευτική για την Εταιρία, πριν ο Πελάτης λάβει την σχετική επιβεβαίωση της αποδοχής της παραγγελίας, όπως περιγράφεται κατωτέρω. H παραγγελία θεωρείται ληφθείσα από την Εταιρία από την στιγμή που ο Πελάτης λάβει σχετική ενημέρωση της κατάστασης παραγγελίας με την ένδειξη «Επιβεβαίωση Καταχώρησης Παραγγελίας».

 

Οι ενημερώσεις περί της κατάστασης παραγγελίας εμφανίζονται στην οθόνη του Χρήστη και αποστέλλονται με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας που έχει καταχωρήσει ο Χρήστης/Πελάτης. Η κατάσταση της παραγγελίας ενημερώνεται συνεχώς όπως και όταν προκύπτουν αλλαγές κατά την διαχείριση της παραγγελίας. Ο Πελάτης οφείλει να ελέγχει την «Επιβεβαίωση Καταχώρηση Παραγγελίας» και να ενημερώνει αμέσως την Εταιρία (το αργότερο εντός 2 ωρών από την ώρα της λήψης ηλεκτρονικής ειδοποίησης με την ένδειξη «Καταχώρηση Παραγγελίας») εγγράφως για οποιοδήποτε λάθος, άλλως τα στοιχεία που αναφέρονται στην «Επιβεβαίωση Καταχώρηση Παραγγελίας» θα εφαρμοσθούν σύμφωνα με την σύμβαση πώλησης. Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας κάθε καταχωρηθείσας παραγγελίας επιβεβαιώνεται η διαθεσιμότητα αποθέματος των προϊόντων της παραγγελίας.

 

Σε περίπτωση που η διαθεσιμότητα ή ο χρόνος παράδοσης διαφέρει από τον αναγραφόμενο στην σελίδα του προϊόντος ο Πελάτης θα λάβει σχετική ενημέρωση. Ειδικότερα, η Εταιρία και εφόσον διαπιστώσει τη διαθεσιμότητα του προϊόντος και την έλλειψη τυχόν σφαλμάτων στο ηλεκτρονικό κατάστημα αναφορικά με την τιμολόγηση ή την τιμή των προιόντων, τα χαρακτηριστικά τους κ.λ.π. με ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) θα επιβεβαιώνει την αποδοχή της παραγγελίας. Στο ως άνω ηλεκτρονικό μήνυμα θα επιβεβαιώνεται ρητά το περιεχόμενο της παραγγελίας, το συνολικό τίμημα, και ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης της παραγγελίας, όπως αυτός έγινε γνωστός στο Πελάτη ήδη πριν από την υποβολή της παραγγελίας του.

 

Η κατάσταση της παραγγελίας ενημερώνεται συνεχώς όπως και όταν προκύπτουν αλλαγές κατά την διαχείριση της παραγγελίας του Πελάτη. Ο Πελάτης υποχρεούται να ελέγχει την κατάσταση της παραγγελίας του και να ενημερώσει αμέσως την Εταιρία εγγράφως για οποιοδήποτε σφάλμα στην παραγγελία, άλλως τα στοιχεία που αναφέρονται στην Επιβεβαίωση παραλαβής της παραγγελίας θα εφαρμοσθούν σύμφωνα με την σύμβαση πώλησης.

 

4. Παράδοση παραγγελίας Παραλαβή από φυσικό κατάστημα δωρεάν:

Στην περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει κατά την υποβολή της παραγγελίας του, παραλαβή από το κατάστημα της Εταιρίας, υποχρεούται να παραλάβει την παραγγελία του εντός τριών ημερολογιακών ημερών.

 

Εφόσον ο Πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν εντός τριών (3) ημερολογιακών ημερών η Εταιρία επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο Πελάτης οφείλει να επιδείξει την επιβεβαίωση της παραγγελίας (κωδικό παραγγελίας) καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατήριο).

 

Αν ο Πελάτης επιθυμεί να εξουσιοδοτήσει τρίτο πρόσωπο για την παραλαβή της παραγγελίας του, τότε το τρίτο εξουσιοδοτούμενο πρόσωπο θα πρέπει να έχει μαζί του ειδική εξουσιοδότηση προς παραλαβή της συγκεκριμένης παραγγελίας νόμιμα θεωρημένη από ΚΕΠ ή αστυνομική ή άλλη Αρχή καθώς και επίσημο έγγραφο απαραίτητο για τον έλεγχο της ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κλπ). Δεδομένου ότι μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του. Παράδοση στον τόπο που ορίζει ο Πελάτης: Στην περίπτωση που το προϊόν αποστέλλεται στον τόπο που έχει επιλέξει ο Πελάτης, το προϊόν παραδίδεται σε εξωτερικό συνεργάτη – μεταφορέα και ο Πελάτης ενημερώνεται ηλεκτρονικά, ότι το προϊόν είναι έτοιμο προς αποστολή.

 

Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του Πελάτη.

 

Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του Πελάτη και ως εκ τούτου λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει την Εταιρία, αλλά τον Πελάτη.

 

Σημειώνεται ότι ο Πελάτης μπορεί να επιλέξει τη μεταφορά με δικά του μέσα και έξοδα, ωστόσο, στην περίπτωση αυτή, τα προϊόντα μεταφέρονται με δικό του κίνδυνο. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο Πελάτης θα επιδεικνύει στον εξωτερικό συνεργάτη-μεταφορέα την επιβεβαίωση της παραγγελίας (κωδικό παραγγελίας) και την ειδοποίηση για την αποστολή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, ή διαβατήριο). Αν ο Πελάτης επιθυμεί να εξουσιοδοτήσει τρίτο πρόσωπο για την παραλαβή της παραγγελίας του, τότε το τρίτο εξουσιοδοτούμενο πρόσωπο θα πρέπει να επιδείξει ειδική εξουσιοδότηση προς παραλαβή της συγκεκριμένης παραγγελίας νόμιμα θεωρημένη από ΚΕΠ ή αστυνομική ή άλλη Αρχή καθώς και επίσημο έγγραφο απαραίτητο για τον έλεγχο της ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κλπ). Δεδομένου ότι μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του.

 

Εφόσον ο Πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν και παρά τη σχετική ειδοποίηση από τον μεταφορέα, η εταιρία επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Κόστος μεταφορικών: Η TONERLAND προσφέρει δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 80 ευρώ.

 

Για αποστολές εντός του νομού Αττικής έως 2 kg ογκομετρικού βάρους το κόστος είναι 3,60 ευρώ και θα αυξάνεται με 0,74 ευρώ για κάθε επιπλέον κιλό. Η παράδοση θα γίνεται την επόμενη ημέρα από την παραγγελία σας. Οι αποστολές για την υπόλοιπη ηπειρωτική Ελλάδα εκτός των δυσπρόσιτων περιοχών και εκτός των νησιωτικών περιοχών για τα πρώτα 2 κιλά ογκομετρικού βάρους το κόστος είναι 3,85 ευρώ και θα αυξάνεται κατά 1 ευρώ για κάθε επιπλέον κιλό. Η παράδοση θα γίνεται την επόμενη ημέρα από την παραγγελία σας. Εάν η περιοχή σας ανήκει στις δυσπρόσιτες περιοχές τότε το κόστος που προκύπτει είναι δυσανάλογα μεγάλο, έτσι εμείς επιλέξαμε να αποστέλλεται το προϊόν σας μέχρι το πλησιέστερο υποκατάστημα της courier με την τιμή να είναι ίδια με ότι ισχύει για την υπόλοιπη ηπειρωτική Ελλάδα.

 

Αν επιθυμείται κάτι διαφορετικό επικοινωνήστε μαζί μας και εμείς θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

 

Όσον αφορά τα νησιά για τα πρώτα 2 κιλά ογκομετρικού βάρους το κόστος είναι 4 ευρώ και θα αυξάνεται με 1,24 ευρώ για κάθε επιπλέον κιλό. Η παράδοση των προϊόντων θα γίνεται σε διάστημα 2-3 εργάσιμων ημερών. Χρόνος Παράδοσης: Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων και υπηρεσιών προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας, επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της , και είναι το πολύ τριάντα (30) ημέρες από το χρόνο της κατάρτισης της πώλησης , εκτός αν υπάρξει ειδική διαφορετική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία.

 

5. Πληρωμή:

Η πληρωμή των προϊόντων θα πραγματοποιείται , μέσω τραπεζικής κατάθεσης , e-pos , αντικαταβολής ή μετρητά στην έδρα της εταιρίας σύμφωνα με την εκάστοτε φορολογική νομοθεσία. Ο πελάτης υποχρεούται να καταβάλει το ακριβές αντίτιμο του προϊόντος καθώς και κόμιστρα μεταφοράς που επιβαρύνουν τον ίδιο.

 

6. Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013) – Επιστροφή προϊόντων

Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει εύκολα τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους.

 

Ο Πελάτης μπορεί να παραδώσει τα προϊόντα απευθείας στο κατάστημα της Εταιρίας ή να τα αποστείλει με δικά του έξοδα. Σε οποιαδήποτε περίπτωση για online παραγγελίες ο Πελάτης μπορεί πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνεί με την Εταιρία. Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

 

(α) Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται για υπηρεσίες) ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) ή την παραλαβή του (όταν ο Πελάτης έχει επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα») και σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά από τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).

(β) Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.

(γ) Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Εταιρία για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.

(δ) Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με τη συμπλήρωση της σχετικής φόρμας και αποστολή της στην Εταιρία και η Εταιρία είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.

(ε) Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση στο κατάστημα της Εταιρίας. (στ) Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η εταιρία υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η Εταιρία, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η Εταιρία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Στην περίπτωση που ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή των χρημάτων σε αυτόν θα γίνεται από το κατάστημα της Εταιρίας.

(στ) Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την χρόνο που η Εταιρία έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του.

(ζ) Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την Εταιρία, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, η δε εταιρία δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο Πελάτης ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον Πελάτη.

(η) Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.

 

7. Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης του όρου 6

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται: Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο κατάστημα της Εταιρίας και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το εν λόγω κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση. Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί.

 

Σφραγισμένα προϊόντα που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση όπως π.χ. ανοικτά αναλώσιμα (μελάνια, χαρτιά κ.τ.λ.). Συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του Πελάτη, και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απολέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από την Εταιρία.

 

Αξιώσεις λόγω ελαττωματικότητας ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας Η Υπαναχώρηση του όρου 6 της παρούσας δεν αφορά ελαττωματικά προϊόντα ή προϊόντα στα οποία υπάρχει έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, τα οποία καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους.

 

Σε περίπτωση ευθύνης της Εταιρίας για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος («νόμιμη εγγύηση»), ο Πελάτης δικαιούται κατ’ επιλογήν του:

α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες,

β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή

γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί εγγράφως. Εάν ο Πελάτης επιλέξει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος η Εταιρία οφείλει να προβεί σε διόρθωση ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο. Τα παραπάνω εκ του νόμου (ΑΚ 540) δικαιώματα του Πελάτη παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών για τα κινητά. Σε κάθε περίπτωση που ο Πελάτης διαπιστώσει κάποιο ελάττωμα έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη. Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον Πελάτη, η Εταιρία επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.

 

8. Παρεχόμενες πληροφορίες & Προϊόντα

Η Εταιρία δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια, την αλήθεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, σε ότι αφορά την ταυτότητα της επιχείρησης όσο και τις παρεχόμενες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, συναλλαγές. Η Εταιρία δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται από καταχωρήσεις ηλεκτρονικών δεδομένων που έγιναν εκ σφάλματος / παραδρομής κατά την κοινή πείρα και δικαιούται να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε αντιληφθεί την ύπαρξή τους.

 

9. Περιορισμός ευθύνης

Η Εταιρία στα πλαίσια των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν ευθύνεται και δεν υπέχει υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε τυχόν βλάβη ή ζημία προκύψει από την ακύρωση παραγγελιών, από τη μη εκτέλεση ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης τους, για οποιαδήποτε αιτία. Δεν εγγυάται τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που εκτίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά ενημερώνει με βάση τα τηρούμενα στοιχεία για την μη διαθεσιμότητα τον ενδιαφερόμενο πελάτη και αναλαμβάνει σε περίπτωση μεταβολής των στοιχείων αυτών, να ενημερώνει έγκαιρα τους πελάτες περί της μη διαθεσιμότητας οπότε και στην περίπτωση αυτή δεν υπέχει καμία περαιτέρω ευθύνη. Το ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει το περιεχόμενο (λχ πληροφορίες, ονόματα, φωτογραφίες, απεικονίσεις), των προϊόντων που διατίθενται μέσω του διαδικτυακού τόπου «όπως ακριβώς έχουν».

 

Σε καμία περίπτωση η Εταιρία δεν ευθύνεται αστικώς ή ποινικώς για οποιαδήποτε ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική, η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κλπ.) που τυχόν θα υποστεί επισκέπτης του ηλεκτρονικού καταστήματος ή τρίτος από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του διαδικτυακού τόπου ή σε αδυναμία παροχής προϊόντων ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού. Η Εταιρία δεν παρέχει εγγύηση, ούτε εγγυάται προστασία για καταλληλότητα πωλούμενου προϊόντος για οποιονδήποτε συγκεκριμένο σκοπό.

 

10. ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Οι φωτογραφίες των προϊόντων είναι ενδεικτικές και όχι αντιπροσωπευτικές/δεσμευτικές και ενδέχεται να μην έχουν σχέση με το τελικό προϊόν που θα παραλάβετε.

 

11. ΔΙΑΦΟΡΑ

Διαθεσιμότητα:

Σε κάθε περίπτωση πρέπει να γίνει σαφές ότι ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας εξαρτάται και από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.

 

Σε περίπτωση που όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε δεν είναι διαθέσιμα, θα τα λάβετε σε τμηματικές αποστολές.

 

Ανωτέρα βία:

Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. ακραίες καιρικές συνθήκες, απεργίες κ.λπ.) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου, θα σας ενημερώσουμε.

Ευθύνη της Εταιρίας:

Η Εταιρία δεν ευθύνεται για ελαττώματα ή κακή ποιότητα των προϊόντων που διαθέτει στους πελάτες της . Διαφημιστικά μηνύματα: Η Εταιρία παρέχει τη δυνατότητα στους χρήστες της να επιλέξουν εάν επιθυμούν να ενημερώνονται για τα νέα προϊόντα μας και για τις προσφορές μας, με την αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων στην ηλεκτρονική ή ταχυδρομική τους διεύθυνση ή τηλεφωνικά.

 

Cookies:

Όπως τα περισσότερα sites στο διαδίκτυο , έτσι και στον ιστότοπό μας χρησιμοποιούμε cookies έτσι ώστε να έχουμε πρόσβαση σε ορισμένες πληροφορίες κάθε φορά που περιηγείστε με κάποιον web browser στον ιστότοπό μας.

Χωρίς τη χρήση των cookies θα ήταν αδύνατον να σας προσφέρουμε σημαντικές υπηρεσίες όπως κατάσταση παραγγελιών, προσωπικές ρυθμίσεις ή προσθήκη αντικειμένων στο καλάθι. Τα cookies είναι αλφαριθμητικά αρχεία που μεταβιβάζουμε στον σκληρό δίσκο των υπολογιστών σας μέσω του διαδικτύου έτσι ώστε να σας προσφέρουμε υπηρεσίες όπως αυτές που αναφέρθηκαν παραπάνω.

Στις ρυθμίσεις του browser σας μπορείτε να επιλέξετε να εμποδίσετε τον browser σας από το να δέχεται νέα cookies ή να σας ρωτάει κάθε φορά που ένα νέο cookie πρόκειται να εγκατασταθεί στον σκληρό σας δίσκο.

 

Θα πρέπει όμως να γνωρίζετε πως αν επιλέξετε να εμποδίζετε την αποθήκευση των cookies στον σκληρό σας δίσκο δεν θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιες υπηρεσίες μας.

Τροποποίηση των όρων του παρόντος:

 

Η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους χρήσης και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών. Διευκρινίζεται ότι σε περίπτωση τροποποίησης, για την παραγγελία σας θα εφαρμοστούν οι όροι που ίσχυαν την ημέρα που κάνατε την παραγγελία.

 

Ισχύον Δίκαιο:

Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του ιστότοπού μας διέπονται από το Ελληνικό δίκαιο που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994) που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.

Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της Εταιρίας και του Πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Αθήνας. Η προστασία που επιφυλάσσουν οι διατάξεις του νόμου περί συμβάσεων συναπτομένων από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, υπογραμμίζεται, ότι εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα.

 

Εάν οποιοδήποτε τμήμα των κανόνων πώλησης σύμφωνα με τους παρόντες όρους αποδειχθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με απόφαση δικαστηρίου, η υπόλοιπη σύμβαση θα συνεχίσει να ισχύει. Όλες οι κοινοποιήσεις πρέπει να γίνονται εγγράφως (δια χειρός, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, fax ή επιστολή μέσω ταχυδρομείου πρώτης κατηγορίας, η οποία θα θεωρείται παραδοθείσα 48 ώρες μετά την ταχυδρόμησή της).

 

Οι παρόντες όροι επέχουν θέση πληροφόρησης του όρου 3β του Ν. 2251/1994


Το προϊόν προστέθηκε με επιτυχία στη σύγκριση